.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شباهت دولت نهم بادولت شهيد رجايي
استاندار مازندران: مردم شباهت دولت نهم را بادولت شهيد رجايي لمس مي‌كنند استاندار مازندران با اشاره به شعار دولت احمدي نژاد مبني بر عدالت، مهرورزي ، خدمت رساني و تعالي كشور گفت : در عمر يكساله دولت نهم مردم شباهت‌هاي اين دولت را با دولت شهيد رجايي و باهنر، لمس كردند.
شباهت دولت نهم بادولت شهيد رجايي

استاندار مازندران: مردم شباهت دولت نهم را بادولت شهيد رجايي لمس مي‌كنند استاندار مازندران با اشاره به شعار دولت احمدي نژاد مبني بر عدالت، مهرورزي ، خدمت رساني و تعالي كشور گفت : در عمر يكساله دولت نهم مردم شباهت‌هاي اين دولت را با دولت شهيد رجايي و باهنر، لمس كردند.

مهندس ابوطالب شفقت كه عصر چهارشنبه به مناسبت آغاز هفته دولت در جمع خبرنگاران رسانه‌هاي عمومي در ساري سخن مي‌گفت ، افزود: كار زياد با هزينه كم ، كنترل بر بيت‌المال ، عدالت محوري و دفاع جسورانه از ارزش‌هاي انقلاب اسلامي از ويژگي‌هاي دولت نهم است.

وي اضافه كرد: استقبال بي‌نظير مردم از سفر هيات دولت نهم به استانهاي مختلف نشانه‌هايي از ابراز رضايت مردم است.

وي سفرهاي استاني رييس جمهوري را توزيع فرصت وتصميم‌گيري كارشناسي دانست و گفت : سفرهاي استاني هيات دولت با هدف ارزيابي درست از منطقه با مشاهده واقعيت‌ها انجام مي‌شود.

استاندارمازندران خطاب به خبرنگاران گفت:تقريبا تمامي وزيران و معاونين رييس جمهوري در يكسال اخير به استان سفر كردند و شما نيز سادگي سفرهاي وزيران و معاونين رييس جمهوري را از نزديك لمس كرديد.

شفقت ادامه داد: استانداري مازندران نيز در راستاي تبعيت از حركت رييس جمهوري همه مراجعين به استانداري را پذيرا بوده و با هماهنگي معاونين به همه شهرها ، بخش‌ها و روستاهاي استان نيز سفر داشته است.

وي برگزاري سه جلسه شوراي اداري مازندران در سه شهرستان را از حركت‌هاي توزيع فرصت براي شناسايي و تصميم‌گيري دانست و ادامه داد: ما نيز با كمترين هزينه و كار زياد در صدد حل مشكلات مردم هستيم.

استاندار مازندران درباره طرح‌هاي هفته دولت در اين استان گفت: ‪ ۴۸۹‬طرح عمراني ، توليدي و خدماتي در استان آماده افتتاح است.

شفقت هزينه براي اجراي اين طرح‌ها را يك هزار و ‪ ۵۷‬ميليارد و‪ ۱۴۶‬ميليون ريال اعلام كرد و گفت : اين طرح‌ها براي يك هزارو ‪ ۴۶‬نفر شغل ايجاد كرده است.

وي همچنين هزينه ارزي اين طرح‌ها را پنج ميليون و ‪ ۹۵۰‬هزار دلار اعلام كرد و گفت : ‪ ۳۸۴‬طرح‌آماده افتتاح در هفته دولت طرحهاي توليدي است.

استاندار مازندران گفت: شركت مخابرات با ‪ ۲۰۷‬طرح و با سرمايه‌گذاري ‪ ۳۷۰‬ميليارد ريال بيشترين طرحها را به خود اختصاص داده است.

شفقت گفت: نگاه مديريتي استانداري مازندران كاركارشناسي است و طرح‌هاي كارشناسي نيز مورد حمايت جدي قرار مي‌گيرد.

شفقت در بخش ديگري از مصاحبه خود با خبرنگاران درباره شهر ساري گفت:
تحول شهر ساري به همت مديريت اين شهرستان است و استانداري نيز حمايت لازم را دارد.

وي ادامه داد: اگر تاشهريور سال آينده مديريت شهري ساري تحول مناسب و چشم‌گيري را در اين شهرستان ايجاد نكند به صراحت از كم كاري آنان معترض و در تغيير آنان تصميم گرفته خواهد شد.

مازندران داراي حدود سه ميليون نفر جمعيت است (irna)


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.